قابلیت ها و امکانات پامزی

لیست انتظار پامزی

چهارشنبه، شانزده خرداد 1403
image

با توجه به محدودیت ‏هایی که در تعداد، ظرفیت‏، تاریخ اعزام و برنامه کاروان ‏های زیارتی، به ویژه تورهای زیارتی خارجی، وجود دارد ممکن است در هنگام جستجو، کاروان‏ مورد نظر خود را پیدا نکنید. در این صورت پامزی سه راهکار برای شما در نظر گرفته است. 

  • تغییر پارامترهای جستجو: 

    می ‏توانید با تغییر دادن اطلاعات ثبت شده در کادر جستجوی بالای صفحه، دوباره شانس خود را برای پیدا کردن کاروان‏ های زیارتی موجود امتحان کنید. 

  • استفاده از خدمات اطلاع رسانی پامزی: 

    بر روی دکمه «لیست انتظار پامزی» در کنار دکمه جستجو در کادر جستجوی بالای صفحه کلیک کنید. در این صورت، صفحه ثبت نام در لیست انتظار برای شما باز می‏ شود. پس از کامل کردن اطلاعات خواسته شده در این صفحه، می‏ توانید درخواست خود را در لیست انتظار پامزی ثبت نماید. در این صورت پامزی با استفاده از دستیاران مجازی هوشمند به طور مستمر لیست کاروان‏ های موجود را رصد کرده و بلافاصله پس از تعریف کاروان جدید و یا افزایش ظرفیت ثبت نام موضوع را از طریق کارتابل شخصی و سامانه پیامکی به شما اطلاع می‏ دهد. این قابلیت جذاب و کاربردی، شما را از پایش مستمر سایت ثبت نام که کاری زمان‏ بر و خسته کننده است بی نیاز می‏ کند. 

  • ثبت نام در کاروان مورد نظر

    پس از دریافت پیامک می توانید لیست کاروان های پیشنهادی را در کارتابل شخصی خود مشاهده کنید. بعد از بررسی و انتخاب کاروان مورد نظر خود می توانید با کلیک بر روی دکمه «استعلام و ثبت نام» فرایند ثبت نام را تکمیل کرده و درخواست خود را برای ارائه دهندگان خدمات ارسال کنید. 

    ثبت آنلاین درخواست خدمات زیارتی یکی دیگر از خدماتی است که در نسخه اول پلتفرم پامزی ارائه شده است. با استفاده از این قابلیت می توانید درخواست های خدماتی زیارتی خود نظیر درخواست رزرو هتل، درخواست تهیه بلیت هواپیما و قطار، درخواست اتوبوس VIP، درخواست تغذیه و سایر خدمات مورد نیاز را به آسانی و به صورت آنلاین ثبت کرده و برای ارائه دهندگان خدمات ارسال نمایید. نتیجه پذیرش و رسیدگی به درخواست در کارتابل شخصی شما اطلاع رسانی می شود. پس از پذیرش درخواست می توانید با استفاده از امکانات تعبیه شده در کارتابل شخصی خود به صورت آنلاین با ارائه دهنده خدمات زیارتی گفتگو کنید.    

سوالات پر تکرار

1- چگونه می‏ توانم در لیست انتظار پامزی ثبت نام کنم؟

با کلیک بر روی دکمه «لیست انتظار پامزی» در پایین کادر جستجوی موجود در بالای صفحه معرفی تورها، لیست انتظار پامزی برای شما باز می ‏شود و می‏ توانید با پر کردن اطلاعات خواسته شده در آن ثبت نام نمایید. علاوه بر این، از کارتابل شخصی خود نیز می توانید به لیست انتظار پامزی دسترسی داشته باشید.

2- پس از ثبت نام در لیست انتظار پامزی چگونه از نتیجه ثبت نام مطلع خواهم شد؟

اطلاع رسانی نتیجه درخواست ثبت شده در لیست انتظار از طریق کارتابل و از طریق سامانه پیامکی امکان پذیر است. شما در زمان ثبت درخواست در لیست انتظار می توانید شیوه اطلاع رسانی را تعیین نمایید. لازم به ذکر است، اطلاع رسانی از طریق کارتابل به صورت رایگان انجام می شود ولی برای اطلاع رسانی از طریق سامانه پیامکی نیاز به شارژ کیف پول خود دارید.

3- آیا ثبت نام در لیست انتظار پامزی مشمول پرداخت هزینه است؟

خیر. ثبت نام شما در لیست انتظار پامزی به صورت رایگان انجام می ‏شود و نتیجه آن در حساب کاربری شخصی شما اطلاع رسانی می ‏شود. اما در صورتی که مایل به دریافت پیامک برای اطلاع به موقع از زمان باز شدن کاروان مورد نظر خود هستید، نیاز به شارژ کیف پول حساب کاربری خود جهت استفاده از خدمات سامانه پیامکی خواهید داشت.

4- آیا ثبت نام در لیست انتظار پامزی به منزله ثبت نام قطعی در کاروان مورد نظر است؟

خیر. ثبت نام در کاروان ‏های عتبات عالیات به عوامل مختلفی نظیر وجود شرایط خاص برای ثبت نام از طرف زائر، قرار داشتن در ایام پیک سفرهای زیارتی، شیوه پاسخگویی شرکت مجری به درخواست ‏ها، باز یا بسته بودن کاروان در سایت سازمان حج و زیارت، وجود ظرفیت خالی در کاروان، فعال بودن سایت سازمان حج و زیارت و غیره بستگی دارد. لذا وضعیت کاروان ‏های موجود به صورت لحظه‏ ای در حال تغییر بوده و هیچ تضمینی برای ثبت نام قطعی در کاروان‏ ها وجود ندارد.

5- پس از دریافت پیامک اطلاع رسانی چه کاری باید انجام دهم؟

در صورتی که شیوه اطلاع رسانی پیامکی را انتخاب کرده باشید، بلافاصله پس از اینکه کاروان مورد نظر شما در سیستم جامع عتبات عالیات تعریف شود یا ظرفیت آن افزایش یابد از طریق سامانه پیامکی به شما اطلاع رسانی می شود. شما پس از دریافت پیامک بایستی در اسرع وقت به کارتابل خود مراجعه کرده و لیست کاروان های پیشنهادی را بررسی کنید و پس از انتخاب نهایی کاروان مورد نظر خود بر روی دکمه «استعلام و ثبت نام» کلیک کرده و مشخصات مسافران را ثبت کنید. پس از ثبت نهایی درخواست شما برای شرکت های مجری و کارگزار قابل مشاهده خواهد می باشد و نتیجه پذیرش و ثبت نام را در کارتابل شخصی خود مشاهده خواهید کرد.

سفر شما از اینجا آغاز می شود

پامزی، اولین پلتفرم امور زیارتی ایران