قابلیت ها و امکانات پامزی

ثبت درخواست خدمات زیارتی

جمعه، بیست و پنج خرداد 1403
image

ثبت آنلاین درخواست خدمات زیارتی یکی دیگر از امکانات جذاب و کاربردی ارائه شده در اولین نسخه پلتفرم پامزی است که به سادگی با توجه به مواردی که در ادامه شرح داده می شود قابل انجام است:  

- ورود به حساب کاری

توجه داشته باشید برای ثبت آنلاین درخواست خدمات زیارتی ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. در غیر اینصورت با کلیک بر گزینه مربوطه در صفحه اصلی سایت به صفحه ورود به حساب کاربری منتقل خواهید شد. در صورتی که حساب کاربری ندارید، ابتدا با کلیک بر روی گزینه «ایجاد حساب کاربری» در سامانه پامزی عضو شوید و سپس وارد حساب کاربری خود شوید. 

- تکمیل اطلاعات و ثبت درخواست

پس از ورود به حساب کاربری در صفحه اصلی سایت پامزی بر روی یکی از خدمات اقامت، حمل و نقل، تغذیه یا سایر درخواست ها کلیک کنید تا به صفحه ثبت درخواست منتقل شوید. پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده در صفحه مربوطه در صورتی که خدمات دیگری مد نظرتان نیست بر روی دکمه «ثبت» کلیک نمایید تا درخواست شما ثبت شود. در غیر اینصورت بر روی گزینه «افزودن خدمات» کلیک کرده و سایر خدمات مورد نظر را به درخواست خود اضافه کنید. با استفاده از این قابلیت شما می توانید نسبت به ثبت درخواست خدمات ترکیبی یا ثبت اطلاعات یک بسته مسافرتی کامل اقدام نمایید. پس از اینکه تمام درخواست های مورد نظر خود را ثبت کردید بر روی گزینه «ثبت» کلیک نمایید تا درخواست شما ثبت شده و در رویت شرکت های مجری و کارگزار و دیگر ارائه دهندگان خدمات زیارتی قرار گیرد. در صورتی که قبل از ثبت همه درخواست ها بر روی دکمه «ثبت» کلیک کردید نگران نباشید، تا قبل از اینکه درخواست شما توسط یکی از ارائه دهندگان خدمات پذیرش شود امکان ویرایش درخواست یا افزودن درخواست جدید را در منوی درخواست خدمات از کارتابل شخصی خود دارید. 

- گفتگو با ارائه دهنده خدمات و دریافت واچر

درخواست شما بلافاصله پس از ثبت برای شرکت های مجری و کارگزار و دیگر افرادی که در زمینه ارائه خدمات زیارتی فعالیت دارند قابل رویت است و هر یک از ارائه دهندگان خدمات که توانایی و ظرفیت ارائه خدمات به شما را داشته باشد می تواند درخواست شما را پذیرش کرده و نسبت به ارائه خدمات اقدام نماید. نتیجه پذیرش و رسیدگی به درخواست از طریق منوی خدمات زیارتی در کارتابل شخصی شما قابل مشاهده است. علاوه بر این، در صورتی که نیاز به مذاکره و گفتگو با پذیرش کننده درخواست داشته باشید، بدون نیاز به تماس تلفنی و از طریق امکانات در نظر گرفته شده در کارتابل شخصی خود می توانید با پذیرش کننده درخواست خود گفتگو نمایید. علاوه بر این، امکان دریافت واچر صادر شده توسط ارائه دهنده خدمات از طریق بخش گفتگو میسر بوده و نیازی به مراجعه حضوری به شرکت ارائه دهنده خدمات ندارید. 

سوالات پر تکرار

1- چرا با کلیک بر روی گزینه های درخواست خدمات به صفحه لاگین منتقل می شوم؟

برای ثبت درخواست خدمات ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. در غیر اینصورت با کلیک بر روی گزینه‏ های مربوطه به صفحه ورود هدایت می شوید. در صورتی که نام کاربری و رمز عبور ندارید، بر روی گزینه ایجاد حساب کاربری کلیک کنید.

2- در پامزی چه نوع خدماتی را می توانم ثبت کنم؟

در پلتفرم پامزی امکان ثبت درخواست خدمات رزرو هتل، رزرو هتل آپارتمان و رزرو حسینیه، خدمات بلیت هواپیما، بلیت قطار، بلیت اتوبوس، خدمات وسیله نقلیه اختصاصی، خدمات تغذیه بین راهی، وعده های غذایی، خدمات ترکیبی، بسته کامل سفر و هرگونه خدمات زیارتی دیگر را می توانید ثبت کنید.

3- بعد از ثبت درخواست خدمات چه کاری باید انجام دهم؟

درخواست شما بلافاصله پس از ثبت برای شرکت های مرکزی استان ها، دفاتر خدمات زیارتی و سایر فعالان معتبر در عرصه خدمات زیارتی نمایش داده می شود. هر یک از ارائه دهندگان خدمات که توانایی و ظرفیت ارائه خدمات به شما را داشته باشد می تواند درخواست را پذیرش کرده و خدمات مربوطه را ارائه دهد. در صورت پذیرش درخواست، اطلاعات پذیرش کننده در کارتابل به شما نمایش داده می شود. پس از پذیرش درخواست می توانید از طریق امکانات در نظر گرفته شده در کارتابل خود با پذیرش کننده درخواست خود گفتگو نمایید.

4- آیا ثبت درخواست به منزله دریافت قطعی خدمات مورد نظر می باشد؟

خیر. درخواست شما بلافاصله پس از ثبت برای شرکت های مرکزی استان ها، دفاتر خدمات زیارتی و سایر فعالان معتبر در عرصه خدمات زیارتی نمایش داده می شود. ارائه خدمات بستگی به پذیرش درخواست شما توسط یکی از ارائه دهندگان خدمات و حصول توافق بین شما و ارائه دهنده خدمات برای ارائه خدمات مورد نظر دارد.

5- چگونه می توانم واچر صادر شده را دریافت کنم؟

پس از پذیرش درخواست از طریق امکانات در نظر گرفته شده در کارتابل شخصی خود می توانید با ارائه دهنده خدمات گفتگو نمایید و مدارک و مستندات مورد نیاز را تبادل کنید. بر این اساس، امکان دریافت واچر از طریق بخش گفتگو وجود دارد و نیازی به مراجعه حضوری به شرکت ارائه دهنده خدمات برای دریافت واچر نیست.

سفر شما از اینجا آغاز می شود

پامزی، اولین پلتفرم امور زیارتی ایران